اشتباهات رایج در چاپ مقاله

امروزه در سطح جهانی چاپ مقاله اهمیت زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی در صدد انجام اینکار هستند به همین دلیل در صورتی که فردی در انجام اینکار دانش و توانایی لازم را نداشته باشد در انجام آن موفق عمل نخواهد کرد. به همین دلیل توصیه میشود که چاپ مقاله های خود را به افراد با تجربه واگذار کنید. چاپ مقاله تضمینی یکی از خدمات ارائه شده توسط کانون آی اس ای است، برای آشنایی با کارهایی که نباید در زمان چاپ مقاله انجام دهید در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

 

اشتباهات رایج در چاپ مقاله

 

۱- فرمت بندی نادرست مقاله

یکی از اصلی ترین مواردی که در زمان سابمیت مقاله باید به خیلی جدی به آن توجه نمایید فرمت بندی درست آن است، هر مجله ای سبک فرمت بندی مخصوص خود را دارد، به همین جهت سعی کنید پیش از ارسال مقاله به تمامی دستورالعمل های ارائه شده توسط آنها توجه کنید. به این دلیل که در بیشتر مواقع وقتی فرمت صحیح در چاپ مقاله رعایت نشده باشد، بدون توجه به محتوای آن، ریجکت میشود.

۲- تعیین نکردن نویسنده مسئول و درج نکردن ایمیل در مقاله

شاید این مورد ساده به نظر برسد اما در صورتی که در هنگام سابمیت مقاله خود نویسنده مسئول را انتخاب نکنید و آدرس ایمیلی را روی مقاله خود درج نکنید به احتمال خیلی زیاد مقاله شما رد خواهد شد.

۳- پیگیری نکردن مراحل چاپ مقاله

یکی از اصلی ترین مواردی که در هنگام چاپ مقاله از اهمیت بالایی برخوردار است، پیگیری پذیرش مقاله به صورت متناوب است، سعی کنید حداقل ۳ روز پس از ارسال مقاله خود برای نشریه مورد نظر اولین ایمیل پیگیری را برای آنها ارسال نمایید. اگر این کار برای شما دشوار است میتوانید از خدمات چاپ مقاله تضمینی ما استفاده کنید.

۴- تطبیق نداشتن موضوع مقاله با مجله

در هنگام ارسال مقاله مورد نظر به تطبیق موضوع مقاله خود به حوزه تخصصی مجله مورد نظر توجه نمایید. اگر موضع مقاله شما با مجله یکی نباشد، امیدی به پذیرفته شدن آن نداشته باشید.

۵- توجه نداشتن به کاورلتر

اکثر نشریه ها برای چاپ مقاله ها از نویسندگان درخواست دارند که که کاورلتر را نیز به همران مقاله اصلی ارسال کنند. در صورتی هم که نشریه مورد نظر درخواست کاورلتر نداشت هم برای تخصصی تر شدن مقالات به همراه آن کاورلتر ارسال کنید.