چاپ مقاله اسکوپوس

مجلاتی که نامشان در لیست مجلات معتبر قرار دارد بهترین مجلات برای چاپ مقاله هستند، برخی پایگاه ها مجلات معتیر را لیست میکنند، برخی از این مجلات عبارت هستند از: تامسون، ISI، اسکوپوس و پابمد که لیست نشریات معتبر را در خود قرار میدهند.

مقاله اسکوپوس

مجلات اسکوپوس اعتبار بالایی دارند و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا میتوانند با چاپ مقاله در این ژورنال ها ۲ نمره پایان نامه خود را دریافت میکنند.

در لیست این پایگاه حدود ۶۰ میلیون داکیومنت وجود دارد که اطلاعات بیش از ۵ هزار مجله علمی و مجلات پژوهشی را در خود جای داده است.

برای استفاده از خدمات این پایگاه ها نیاز به پرداخت اشتراک و هزینه است، در این نمایه اطلاعات تمامی موضوعات مانند علوم زیستی، شیمی و فیزیک وجود دارند.

نحوه چاپ مقاله اسکوپوس

برای چاپ این مقالات هم مانند چاپ مقاله jcr باید در ابتدا اصول اولیه مقاله نویسی را رعایت نمایید و مقاله استانداردی را نگارش نمایید، بخش های اصلی مقالات به این صورت هستند: عنوان، روش تحقیق، چکیده، مقدمه،نتیجه گیری و منابع.

برای اینکه بتوانید اکسپت مجله ای را دریافت نمایید در ابتدا باید پیش نویس مقاله ای را که نگارش کرده اید را برای مجله ارسال نمایید تا پس از داوری به چاپ برسد.

 

برای تشخیص اسکوپوس بودن یک مجله چه باید کرد؟

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که یک مجله در لیست اسکوپوس قرار دارد یا خیر باید به پایگاه scimagojr مراجعه نمایید و در بخش journalsearch نام مجله خود را در این صفحه جست و جو نمایید. در تصویر میتوانید نحوه انجام اینکار را مشاهده کنید.

 

 چاپ مقاله اسکوپوس

اگر هدف شما از چاپ مقاله تنها گرفتن نمره و قبولی در مقطع دکتری است به شما توصیه میکنیم که از خدمات چاپ مقاله تضمینی ارائه شده توسط کانون ای اس ای استفاده نمایید، متخصصان با تجربه این مرکز به شما کمک میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مقالات خود را به چاپ برسانید.