نگارش اکسپت تا چاپ فوری

نگارش اکسپت تا چاپ فوری – انجام خدمات اکسپت مقاله

باسلام ، با یک مقاله آموزشی و معرفی خدمات در وب سایت کانون ISI درخدمت شما هستیم ، در این مقاله قصد داریم به خدمات نگارش اکسپت و چاپ مقاله ISI بپردازیم ، این مقاله بی شک هم اموزش خوبی برای علاقه مندان این زمینه خواهد بود . هم یک معرفی نامه کامل از خدمات ما در این حوزه که من به شما پیشنهاد میکنم حتما در ادامه نیز با ما همراه باشید .

نگارش اکسپت تا چاپ فوری

برخی از مباحثی که در این مقاله بررسی خواهیم کرد :

– چاپ مقاله چیست ؟ – مقاله ISI چیست

– مجله ISI چیست ؟ – مجله آی اس آی فارسی چیست ؟

– مجله ISC جیست ؟ – مجله آی اس سی چیست ؟

– معرفی مجلات International – (بین المللی)

– معرفی خدمات تخصصی اکسپت مقاله

– نگارش اکسپت تا چاپ رشته های پزشکی

– نگارش اکسپت انواع مقاله ها تا چاپ رشته های مهندسی پزشکی

– نگارش اکسپت تا چاپ مقالات داروسازی در مجلا الزویر و اشپیرنگر

– معرفق خدمات چاپ مقاله در کانون ISI

– نحوه ثبت سفارش جهت دریافت خدمات

– راه های های ارتباطی

– و…

نگارش اکسپت تا چاپ فوری در کانون ISI :

خوب در بالا با سرفصل هایی که میخواهیم در این مقاله (نگارش اکسپت تا چاپ مقاله تضمینی فوری) کار کنیم ، آشنا شدید ، اما در این بخش میخواهیم اصل مقاله رو شروع کنیم و من ترجیح میدهم از یکسری توضیحات پایه شروع کنم که اگر شما در این زمینه اطلاعات تون کامل نیست ، ابتدا اطلاعات تون رو کامل کنیم و بعد می پردازیم به معرفی خدمات و… پس با من همراه باشید :

اول این که چاپ مقاله چیست ؟ به صورت خیلی ساده به چاپ یک مقاله در ژورنال ها و مجلات معتبر چاپ مقاله می گویند که بسته به نوع مثلا مجلات و یا ژورنال ها اگر ISI باشه به اون چاپ مقاله آی اس آی می گویند . خوب اگر مایل هستید در این زمینه بیشتر بدانید ما قبلا مقاله ای رو در این زمینه آماده کرده بودیم که میتوانید با مراجعه به لینک (مقاله isi چیست) در این رابطه اطلاعات لازم رو کسب نمایید .

موضوع بعدی که در این بخش میتونه برای شما مفید باشه این هست که مجله ISI حالا چی هست ؟ : مجله ی آی اس آی به مجله ای گفته میشود که در وب سایت تامسون رویتز نمایه شده باشد . در خود وب سایت تامسون انواع مجلات رو به دو دسته کلی تقسیم میکند . مجلات اپن اکسس که نویسنده برای چاپ مقاله ی خود باید به ژورنال هزینه ای را بپردازد و مجلات (Free) رایگان.

نگارش اکسپت تا چاپ فوری – بخش دوم :

امیدوارم که تا اینجا مقاله برای شما جذاب بوده باشه ، برای این که جذابیت مقاله از بین نره من موضوعاتی که میخواهم بررسی کنم رو به چند بخش کلی تقسیم میکنم و بعد مفصل در رابطه با اونها صحبت میکنم ، اما موضوع بعدی که در سرفصل های این مقاله (نگارش اکسپت تا چاپ فوری) به اون اشاره کردم ، مجله ISC چی هست :

یا ساده تر مجله آی اس سی چیست ؟: آی اس سی (به انگلیسی ISC) هم,k پایگاه استنادی علوم جدید و تکنولوژی ها می باشد و مجلاتی که در این سایت نمایه شده باشند ، دارای رتبه ی ISC می باشند . این مجلات نیز همانند مجلات ISI به دو دسته ی کلی یعنی رایگان (بدون هزینه) و با هزینه تقسیم می شوند.

مجله International چیست ؟: یک تعریف دیگه رو هم در اینجا به اون اشاره میکنم و بعد می پردازیم به اصل موضوع یعنی معرفی خدمات ، مجلات اینتر نشنال چی هستند ؟: در ایران (Iran) به مجلات خارجی به زبان انگلیسی (English) که نه آی اس آی (Isi) هستند و نه آی اس سی (ISC) ، مجله ی International می گویند. این مجلات در سایت هایی از قبیل گوگل اسکالر (Google Scholar) ، اپن گیت (opengit) و غیره نمایه شده اند و اغلب پولی هستند.

نگارش اکسپت تا چاپ فوری – معرفی خدمات ما در این زمینه :

ما در زمینه نگارش و اکسپت مقاله ، چاپ مقاله ، انجام پایان نامه و بسیاری از خدمات مرتبط با این حوزه سرویس ها و خدمات مختلفی رو داریم که اگر مقاله (خدمات کانون ISI) رو دیده باشید در این زمینه توضیحات بسیاری رو ارائه کرده ایم ، اما یکی از مهم ترین خدمات ما در این زمینه نگارش اکسپت مقاله هست که در زیر نیز برخی از خدمات مون رو در این زمینه معرفی خواهیم کرد :

– انجام کلیه خدمات اکسپت مقاله

– انجام کلیه خدمات اکسپت تخصصی مقالات

– اکسپت فوری انواع مقالات

– انجام خدمات نگارش اکسپت مقاله

– اکسپت فوری و تضمینی انواع مقالات

– پذیرش اکسپت مقالات مختلف

– نوشتن و اکسپت مقاله

– و…

هزینه نگارش و اکسپت مقالات و ثبت سفارش :

جهت اطلاع از هزینه ها ، قیمت ها و تعرفه های مربوط به خدمات نگارش و اکسپت مقاله میتوانید از طریق شماره های (۰۹۱۲۰۷۴۰۳۷۵ – ۰۲۱۶۶۴۶۰۵۸۰) در ارتباط باشید ، همکاران ما آماده پاسخ گویی به سئوالات و مشکلات شما در این زمینه هستند .

و یا جهت دریافت هزینه و ثبت سفارش میتوانید از طریق راه های ارتباطی که در ادامه معرفی خواهم کرد ، میتوانید در ارتباط باشید .

راه های ارتباطی ما :

شماره موبایل : ۰۹۱۲۰۷۴۰۳۷۵

ایمیل :kanoonisi.ir@gmail.com

شماره تماس- دفتر مرکزی : ۰۲۱۶۶۴۶۰۵۸۰

آدرس : تهران – میدان انقلاب [جهت دریافت آدرس کامل تماس بگیرید…]

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد . اگر در این زمینه مابل به افزایش اطلاعاتتتون هستید بهتون پیشنهاد میکنم از سایر مقالات ما در این زمینه هم که در زیر قرار میدهیم دیدن نمایید و در صورت تمایل نظرات خود را از طریق نظرات با ما در میان بگذارید .

نگارش اکسپت تا چاپ فوری – موضوعات پیشنهادی :

– انجام کلیه خدمات چاپ مقاله تضمینی پزشکی ، چاپ مقاله jcr معرفی و بررسی سرویس چاپ مقاله پزشکی

– با خدمات ما بیشتر آشنا شوید : انجام مقاله isi معماری

– چرا ما ، چرا باید از خدمات ما استفاده کتید توضیحات بیشتر در مقاله (چرا خدمات کانون ISI)

– اطلاعیه : بروز رسانی کلیه خدمات سایت – کانون ای اس ای دات ای ار

– با نحوه آموزش در وب سایت ما آشنا شوید : توضیحات بیشتر در (سفارش مقاله ISI)

– آموزش : نکاتی در انتخاب استاد راهنما – پیشنهاد ویژه آموزشی ما برای آبان

– اطلاعات خود را در رابطه با ترجمه مقاله در مقاله (ترجمه مقالات چیست ؟) افزایش دهید .

باسپاس واحد اطلاع رسانی کانون ای اس ای

Summary
Review Date
Reviewed Item
very good work
4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *