نکاتی برای چاپ اولین مقاله isi

شاید نوشتن مقالات و چاپ آنها در مجلاتی مانند ای اس ای و jcr جالب و شگفت انگیز به نظر برسد اما به همین میزان هم ممکن استرس زا باشد. به همین دلیل در این نوشته تصمیم گرفتیم نکاتی برای چاپ اولین مقاله در مجلات معتبر را بررسی کنیم و نکات چاپ مقاله تضمینی را بررسی کنیم.

نکاتی برای نگارش اولین مقاله isi

  1.  همیشه در حین نگارش مقاله توجه داشته باشید که اگر میخواهید مقاله شما در بهترین نشریات به چاپ برسد باید با مقالاتی که تا کنون به چاپ رسیده اند متفاوت باشد. مقاله شما باید به موضوعی جدیدی بپردازد و تحقیقات انجام شده در رابطه با موضوع مورد نظر را بررسی کرده و نتیجه گیری مناسبی داشته باشد.
  2.  حتما هر زمانی که مطلبی در رابطه با مقاله به ذهنتان رسید آن را روی کاغذ بیاورید بازم نیست که در همان ابتدای کار با جمله بندی درست و رعایت همه قوانین اقدام به نوشتن نمایید. پس در ابتدا هر چیز مفیدی که به نظرتان میرسد را بنویسید و سپس آن را ویرایش کنید.
  3.  پس از اینگه نوشتن و ویرایش کارتان به پایان رسید حتما پیش از ارسال آن به ژورنال مناسب از افراد دارای تخصص در زمینه مقاله بخواهید که آن را بخوانند و نظرات خود را در باره آن بیان کنند، به این دلیل که شاید خودتان به درستی نتوانید مقاله ای که خودتان نوشته اید را نقد کنید و ایرادات موجود در ان را بیابید.
  4.  برای افرادی که به زبان انگلیسی تسط کامل ندارند توصیه میکنیم که از فردی که دارای تخصص کافی در این زبان هستند کمک بگیرند و ترجمه مقاله را حتما به شخصی که تجربه و دانش کافی در این زمینه را دارند بسپارند.

چاپ اولین مقاله

نکاتی برای چاپ اولین مقاله isi

  1.  انتخاب نشریه مناسب برای چاپ کردن اولین مقاله jcr کار دشواری است، به این منظور کمی واقع بینانه تر به موضوع نگاه کنید و سعی نکنید حتما مقاله را بهترین نشریات به چاپ برسانید.
  2.  نشریه ای را برای چاپ مقاله انتخاب نمایید که بیشترین ارتباط را با موضوع مقاله داشته باشد.
  3.  پس از انتخاب نشریه به وبسایت آن مراجعه نمایید و دستورالعمل های منتشر شده برای چاپ مقاله را مطالعه کنید. و حتما همه دستورالعمل ها و فرمت ها را برای چاپ رعایت نمایید.
  4.  برای اولین تجربه مجله ای را انتخاب کنید که دارای سیستم بازنگری باشد و به شما این اجاره را بدهد که پس از بررسی مقاله را دوباره برایشان ارسال نمایید.