نحوه مکاتبه داوران برای چاپ مقاله

گاهی در روند بررسی مقاله توسط داوران ممکن است که داوران مجله به شما ایمیلی در خصوص انجام تغییرات در مقاله ارسال کنند، و درخواست دهند که قسمت هایی از مقاله را تغییر دهید و یا سوالاتی را در مورد محتوای مقاله از شما داشته باشند.

در این حالت باید بدانید که چطور پاسخ داوران را بدهید، اما اگر نحوه مکاتبه با داوران را نمیدانید، این مطلب را مطالعه کنید. در این نوشته به شیوه مکاتبه با نحوه پاسخ‌گویی به سوالات داوران پرداخته شده است.

یکی از مواقعی که داوران به شما ایمیل میکنند زمانی است که مقاله برای ریوایز و اصلاح به نویسنده مسئول ارسال می‌شود، این اصطلاح به این معنی است که از نویسنده مقاله خواسته می‌شود تا تغییراتی در مقاله به وجود بیاورد و دوباره آن را برای آنها ارسال کند.

در این حالت نیاز است که پس از انجام تغییرات یک فایل توضیح هم برای آنها ارسال کنید، همچنین در بیشتر مواقع پس از ریوایز شدن مقاله سوالاتی هم از شما میپرسند که باید به آنها پاسخ دهید و آن را به نام Response to Reviewers برای آنها ارسال کنید.

 

نحوه مکاتبه داوران برای چاپ مقاله

نحوه پاسخگویی به نظرات داوران

ارسال فایل پاسخوگویی به داوران فرصتی است که به شما این امکان را میدهد که بتوانید با دوران ارتباط برقرار کنید و جدای مقاله ای که ارسال کرده اید آنها را برای پذیرش مقاله متقاعد نمایید.

حتما حین نگارش سعی کنید که نشان دهید که تمام پیشنهادات آنها را بررسی کرده اید و نظراتشان را مورد توجه قرار داده اید، البته تنها در مورد موارد فنی توضیح دهید.

سعی کنید این مورد را ذکر کنید که با تغییراتی که انجام داده اید چگونه بخش های مبهم را اصلاح کرده اید و از این طریق کیفیت مقاله به حد قابل قبولی رسانده اید.

اگر از خدمات چاپ مقاله تضمینی ما استفاده میکنید دیگر نیازی نیست که نگران نحوه پاسخگویی به داوران باشید، کارشناسان موسسه ما همه موارد را بررسی و بهترین پاسخ را برای مجله مورد نظر ارسال میکنند.