نحوه استخراج مقاله از پایان نامه

اگر قصد استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ آن را دارید، در این نوشته به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید به ساده ترین رووش ممکن اینکار را انجام دهید و مقاله تان را در ژورنال های معتبر به چاپ برسانید.

اگر از خدمات چاپ مقاله تضمینی کانون ای اس ای استفاده کنید کارشناسان ما اینکار را در مدت زمان ۱ روز انجام خواهند داد.

برای اینکه بتوانید مقاله خوبی را از پایان نامه استخراج نمایید، نیاز است که ابتدا تفاوت این دو را بدانید. تا بتوانید مقاله ای کاربردی و علمی را از آن استخراج کنید.

 

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه

 

پایان نامه

پایان نامه نوشته ای است که دانشجویان زیر نظر هیئت علمی دانشگاهی که در آن تحصیل میکنند آن را نگارش میکنند. پایان نامه ها اهداف علمی و آموزشی دارند ودانشجویان برای نشان دادن میزان دانششان از آموخته ها آن را نگارش میکنند.

مقالات علمی

در مقایسه با پایان نامه، مقالات توسط دانشجویان و محققان در رابطه با یک ایده جدید و علمی نگارش میشوند، مقالات علمی باید حتما شامل نوآوری و دلایل علمی باشد و با فرمت و اصول مجلات و ژورنال های معتبر نگارش شود. تعدا کلمات به کار رفته در مقالات باید تقریبا بین پنج و شش هزار کلمه باشد و در ۱۰ الی ۱۵ صفحه نوشته شده باشد.

آموزش نگارش مقاله از پایان نامه

مقدمه

مقدمه مقاله اولین بخش از آن است که باید نگارش نمایید، این باید شامل مهمترین مسائل و موضوعاتی باشد که در بیان مساله پایان نامه استفاده شده است.

روش تحقیق

این بخش در مقالات علمی بیانگر روش بدست آوردن اطلاعات برای نگارش مقالات است که باید آن را از فصل سوم پایان نامه استخراج نمود و به طور خلاصه توضیح داد.

بخش نتیجه گیری

در این بخش باید مورادی را که در فصل چهارم پایان نامه آورده اید را به صورت خلاصه کپی برداری نمایید، در نگارش این بخش زیاد لازم نیست که آمارهای توصیفی را ذکر کنید و تنها درج جداول و آمارها کافی است

بخش رفرنس ها

باید رفرنس ها و ارجاعات بخش هایی که از پایان نامه کپی کرده اید را در این بخش ذکر نمایید.

نکاتی برای انتخاب نام مقاله

اگر در نگارش و انتخاب مقاله از موضوعات غیر تکراری اشتفاده کنید شانس زیادی برای پذیرش مقاله خواهید داشت، به این دلی ل که مقالات حتما باید ایده ها و مسائل جدید و دارای اهمیت را شامل شوند. از آنجایی که میتوانید از پایان نامه چند مقاله بدست بیاورید سعی کنید ا موضوعات مختلف را به خوبی تفکیک کنید و عناوین مناسبی برای آنها انتخاب کنید.

چکیده

برای نوشتن چکیده میتوانید چکیده پایان نامه را استفاده نمایید، اما اگر چند مقاله از پایان نامه استخراج کرده اید بهتر است برای هر یک از مقالات چکیده جداگانه استخراج و استفاده نمایید. تعداد کلمات این بخش باید حدود ۳۰۰ کلمه باشد. زمان این بخش باید ماضی بعید باشد و هدف از پژوهش در آن گنجانده شود، در مقالات پیش هم به دفعات در رابطه با اهمیت این بخش صحبت کرده ایم و ذکر کردیم که بیشتر مخاطبان با خواندن چکیده تصمیم میگیرند که مقاله را مطالعه کنند یا نه.

کلیدواژه ها

برای تدوین این بخش سعی کنید کلماتی را که بیشترین و نزدیک ترین معانی و مفاهیم به موضوع مقاله را دارند را بیابید و در این بخش استفاده کنید، به این دلیل که پژوهشگران دیگر با استفاده از کلمات کلیدی مقاله را می یاند.