صفر تا صد فرایند چاپ تضمینی مقاله

در چاپ مقالات علمی و پژوهشی لازم به طی کردن مراحلی است که در حین چاپ مقالات باید به آنها توجه داشت، اگر به فکر چاپ مقاله در یکی از نشریه های بین المللی هستید میتوانید از خدمات چاپ مقاله تضمینی موسسه کانون ای اس ای استفاده کنید در این نوشته صفر تا صد این فرایند را بررسی میکنیم.

اگر تا کنون موفق به چاپ مقاله نشده اید پروسه تدوین و نگارش مقاله را به کارشناسان ما بسپارید، تا از امتیازات اینکار بهره مند شوید.

 

صفر تا صد فرایند چاپ تضمینی مقاله

 

مرحله اول: استخراج مقاله از پایان نامه

در اولین مرحله از پروسه چاپ تضمینی متخصصی که اینکار را برعهده دارد پایان نامه ارسال شده توسط شما را به دقت بررسی میکند و اطلاعات لازم را از آن استخراج مینماید.

این فرایند معمولا تا یک هفته انجام میپذیرد و بسته به پایان نامه دانشجو تعداد مقالات استخراج شده متفاوت است.پس اینکه این فرایند به پایان رسید آن را برای شما ارسال خواهیم کرد تا بررسی های لازم را انجام دهید و آن را تایید کنید.

مرحله دوم :ترجمه مقالات علمی

پس اینکه مقالات استخراج شده توسط شما تایید شدند، تیم ترجمه کانون آی اس آی آنها را به صورت کاملا تخصصی ترجمه خواهد کرد و در ترجمه انجام شده توسط این موسسه تمام اصول و قواعد زبان انگلیسی رعایت میشود.

مرحله سوم :فرمت بندی

پس از آماده سازی متن مقالات لازم است که پژوهشگران آنها را به فرمت و ساختار های مجله انتخاب شده ویرایش کنند، متخصصان ما در این بخش ساختار مقاله را با توجه به استاندارد های منتشر شده توسط نشریه ساختار بندی میکنند و قالب های اعلام شده توسط آنها را رعایت میکنند.

مرحله چهارم :ارسال مقاله

در مرحله بعدی اینکار، مقالات برای نشریه مورد نظر ارسال خواهند شد تا پس از بررسی توسط داوران برای چاپ انتخاب شوند. اینکار بسته به مجله انتخاب شده متفاوت است، امکان دارد نشریه سیستم مکانیزه دریافت مقالات را داشته باشد و یا مقالات با استفاده از ایمیل ارسال شوند که در این صورت باید به صورت مستمر با ادیتور مجله از طریق ایمیل در ارتباط بود و در صورتی که مقاله برای چاپ انتخاب شود از این بخش اطلاع رسانی های مربوطه انجام خواهد شد.

مرحله نهایی : چاپ مقاله

پس از اینکه فرایند های اینکار یکی پس از دیگری انجام شدند و مقاله مورد نظر پذیرفته شد این موضع از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد و زمان دقیق چاپ به شما اطلاع رسانی خواهد گشت.