فرایند پذیرش و چاپ مقاله ISI

فرایند پذیرش و چاپ مقاله ISI و ISC

با توجه به حضور متخصصانی با حوزه‌های کاری مختلف در کانون آی اس آی ، این موسسه آماده چاپ مقالات شما در کمترین زمان و با قیمت مناسب در مجلات معتبر ISI و ISC می‌باشد. فرایند پذیرش و چاپ مقاله ISI و ISC در موسسه کانون آی اس آی با اطلاع دانشجو به پیش می‌ رود و پژوهشگر یا دانشجو می‌تواند در تمامی فرایند کار خود شرکت داشته و بر آن نظارت نماید

 

چرا یک پژوهشگر به مشاوره در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISI و ISC نیاز دارد؟ این سوالی است که در اغلب دوره‌های آموزشی موسسه کانون آی اس آی مطرح می‌شود. دلیل این موضوع بسیار مفصل است. بر خلاف تصور برخی از پژوهشگران، چاپ مقاله در یک مجله مناسب، معتبر و مرتبط با رشته تحصیلی پژوهشگر، کاری بسیار تخصصی است. یک پژوهشگر باید بتواند وبسایت یک مجله را از لحاظ فنی ارزیابی کند تا از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل کند. همچنین باید توانایی این را داشته باشد که با استفاده از ابزارهای  موجود، بتواند یک مجله مناسب، با کیفیت بالا و دارای کمترین زمان پاسخ‌گویی را انتخاب کند. پس از انجام این کار نیز باید مجله مورد نظر را با لیست‌های بسیاری که در داخل کشور وجود دارد انطباق دهد.

پس از انتخاب مجله، طی کردن فرایند ساب میت مقاله، رفع اصلاحات مورد نیاز و در نهایت گرفتن پذیرش آن نیز بسیار مهم است. بنابراین استفاده از خدمات تخصصی در این زمینه و کمک گرفتن از تجربه یک تیم مورد اعتماد یک نیاز ضروری برای پژوهشگران در جهت پذیرش و چاپ مقاله ISI و ISC است.

خدمات موسسه کانون آی اس آی در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISI و ISC

موسسه  کانون آی اس آی افتخار دارد که با ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISI و ISC با شما همکاری نماید. برخی از خدماتی که در زمینه پذیرش مقاله در موسسه کانون آی اس آی قابل ارائه است عبارتند از:

– انجام تمامی مراحل مربوط به پذیرش و چاپ مقاله ISI و ISC

– معرفی مجلات معتبر ISI و ISC به دانشجویان و پژوهشگران

– ارزیابی کیفی مجله از جوانب مختلف برای تایید اعتبار آن

– ترجمه مقاله مورد نظر برای چاپ در مجلات

– انجام تمامی اصلاحات مورد نیاز برای چاپ مقاله

– پذیرش و چاپ مقاله تضمینی ISI و ISC در زمان بین یک هفته تا یک ماه

نحوه همکاری در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISI و ISC

پژوهشگران گرامی می‌توانند با ثبت سفارش یا تماس با موسسه از خدمات ما در زمینه پذیرش و چاپ مقاله تضمینی ISI و ISC استفاده نمایند. تمامی درخواست‌های مربوط با پذیرش مقاله به صورت کامل توسط موسسه کانون آی اس آی قابل انجام است. همچنین فرایند انجام کار بسیار شفاف بوده و پژوهشگران می‌توانند به صورت کامل در جریان مقاله خود قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *